Trænger du til nye udfordringer? Så har vi jobbet til dig.

En ny kollega søges til vores erhvervsservice afdeling

Har du lyst til at blive en del af vores team af økonomi assistenter og revisorer, der hjælper vores kunder med alt indenfor regnskab og administration?

Da Talkompagniet fortsat har stor efterspørgsel på assistance til erhvervsservice, har vi brug for en dygtig medarbejder til bogholderi og administrationsopgaver.

Du har erfaring inden for økonomi, og har kendskab til kontering og bogføring (debitor/kreditor/finans/projekt), moms, løn samt afstemning.

Da højt fagligt niveau, service og imøde-kommenhed er nøgleord hos os er det vigtigt at du er nøjagtig, smilende og imøde-kommende. Du er fleksibel, har overblik og gode samarbejdsevner og er i stand til at arbejde selvstændigt.

Talkompagniet tilbyder:
En afvekslende hverdag, hvor faglig sparring med dine kolleger bliver en naturlig del af din personlige udvikling. Du får frie, fleksible arbejdsforhold – på fuld tid eller deltid efter ønske, gode personaleforhold og en fleksibel lønpakke, der kan sammensættes efter dine behov.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Christina Nielsen på tlf. 31 14 89 80.

Skriftlig ansøgning bedes sendt til Nytorv 3, 8500 Grenaa eller på cn@talkompagniet.dk. Vi afholder løbende samtaler i takt med at ansøgningerne kommer ind.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette.